21 február 2013

Suli


Hello Mindenki,
Most végre rászántam magam (Hell vagyok :) és én is írok a velünk, de elsősorban velem történtekről. Először is hát elkezdődött  a suli és már túl vagyok három héten. Az első napok hát , hogy is mondjam nem voltak egyszerűek. Konkrétan a 2. nap kicsit megzuhantam, hogy hova kerültem te jó Isten! :) Felmérték ugye a szintünket, és én a középszintű csoportba kerültem, ami nem haladó, de nem is kezdő. Gondoltak ez a tudás oda való. Mikor elkezdődött az óra csak pislogtam, hogy ezek miről beszelnek, viccelődtek egymással, ide-oda cikázott a fejem, próbáltam koncentrálni, de nem ment. Ráadásul az a sok akcentus, ami körülvett..... Van mindenféle osztálytársam, koreai, kolumbiai, japán, brazil, francia...szóval el tudjátok képzelni. A nap végere az agyam kikészült, úgy éreztem nem fog ez nekem menni. Teljesen befordultam, hogy én itt nem tudom majd magam megértetni. Aztán egyik nap követte a másikat, leküzdöttem a gátlásokat, és azon a héten pénteken már elhívtak a többiek barbecque-zni az egyik beachre. Két sör után már elég jól eltársalogtam..... :) Ismertek! ;)
Ott vagyok ám valahol, csak az a szépséges kalap kitakar :-)

Szóval javulgat ez a suli dolog, így 3 hét elteltével már teljesen feloldódtam, alakulnak "barátságok" is. Van egy francia lány akivel egész jól kijövünk, de róla majd később írok. Jah még annyi, hogy a kolumbiai fiuk az osztályból megállapították, hogy úgy nézek ki mint náluk a lányok, szóval az új nevem ezentúl: Natalia! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése